2 תשובות
את כותבת ממש יפה ומסודר.
ואם את רוצה לפרוק אצלי בפרטי אני כאן.
ואם את רוצה לפרוק אצלי בפרטי אני כאן.
שואל השאלה:
מזדהה? מבינה?
מזדהה? מבינה?
אנונימית
באותו הנושא: