7 תשובות
לצאת עם חברים לא סאחים
תמצאי חברות לא סאחיות
מכירה את ההרגשה, גם אני היחידה ששותה/מעשנת מבין כל מי שאני מכירה.
אין מה לעשות עם זה, אין פה מה לפתור, כל אחד ודרך החיים שלו. אולי בעתיד תפגשי חבר/חברה שאכן ישתו או יעשנו איתך, אך כרגע אין לך וזה מה יש. את יכולה לעשות את זה לבד, או שפשוט ללכת איתן ולהיות היחידה ששותה/מעשנת.
אין מה לעשות עם זה, אין פה מה לפתור, כל אחד ודרך החיים שלו. אולי בעתיד תפגשי חבר/חברה שאכן ישתו או יעשנו איתך, אך כרגע אין לך וזה מה יש. את יכולה לעשות את זה לבד, או שפשוט ללכת איתן ולהיות היחידה ששותה/מעשנת.
אל תנסי לשנות אותם פשוט תמצאי חברות שכן שותות ובקשר לאלכוהול תמיד יש מקומות שמוכרים לקטינים
יש מקומות שנותנים לקנות מהם בכמויות גדולות ואז מוכרים לחברים
אפשר דרך עובדים זרים
חברים מעל 18
אפשר דרך עובדים זרים
חברים מעל 18
את יכולה לבקש ממבוגר שיקנה לכם הם תמיד מסכימים אצלנו
אי אפשר יא מסטולה
באותו הנושא: