7 תשובות
כן בתור אחת יפה
אולי הכי יפה כאן
אני מקבלת המון יחס
בעיקר מעניים בתולים שלא הרמתי האמת
אולי הכי יפה כאן
אני מקבלת המון יחס
בעיקר מעניים בתולים שלא הרמתי האמת
אנונימית
כן זה המציאות
לא, אבל כמובן שיש להם יתרונות
כן.
בטח.
בטח.
אני חושבת שהם מקבלים יותר יחס אבל לא בהכרח עושים בכוונה ומנצלים את זה שהם יפים
כן.
זאת המציאות של היום, תתעוררו.
זאת המציאות של היום, תתעוררו.
לא.
יש ויש.
בדר"כ נשים יפות ממש לא מנצלות את זה להשגת דברים.
זה יותר בדמיון של אנשים.
יש ויש.
בדר"כ נשים יפות ממש לא מנצלות את זה להשגת דברים.
זה יותר בדמיון של אנשים.
אנונימית
באותו הנושא: