5 תשובות
שואל השאלה:
והיד שלי נפוחה מזה שניסיתי לפתוח תחלון..
אנונימית
אני חושבת שהלוואי ואלו יהיו הצרות של רב האנשים בחיים.
נכון, זה מעצבן, אבל באמת לפעמים צריך להסתדר לבד.
חוץ מזה לפי מה שהבנתי אמא שלך הלכה לישון והערת אותה כי אח שלך סיים את המים?
אגב, ככה זה אחים. אתם תתבגרו וזה יסתדר.
שואל השאלה:
הוא לא סיים. הוא עבד עלי ואז בכוונה עשה על ההכי חמים
וגמר הכל
ואין לי עכשיו איך להתקלח ואני ממהרת
אנונימית
דוגרי? שאת ממש ילדותית. ההורים שלך עברו בטח יום ארוך בעבודה. והם לא תמיד יוכלו לשרת את הרצונות שלך. קחי עצה לחיים בלי קשר גם לאמא ואבא שלך אל גם כלפי אנשים אחרים. את לא יודעת מה קורה בחיים של אנשים אחרים אל תשפטי. תמיד. והריב עם אח שלך ממש מטומטם תתקדמי תדליקי את הדוד מחדש חכי 10-20 דק ותתקלחי וזה כולה חלון מזורגג.
זה הקטע בנו הילדים אנחנו לא מצליחים לראות את התמונה הגדולה ותמיד חושבים שאנחנו הכי חשובים. תנסי להסתכל על התמונה הגדולה.
אנונימית
שואל השאלה:
יש בעיה בדוד אבל. זה לוקח שעה. ואני לא חכולה לחכות
אנונימית