15 תשובות
היי אני כאן, ערה יותר מידי.
שואל השאלה:
לא נראה לי שיש פה מישהו חוץ מאיתנו
לא נראה לי שיש פה מישהו חוץ מאיתנו
שואל השאלה:
חבל שאי אפשר לראות מי מחובר
חבל שאי אפשר לראות מי מחובר
אני בדיוק הולכת לישון
לצערי גם אני ערה אופ
לא מצליחה להירדם בגלל כאב ראש וחום גבוה
שואל השאלה:
רפואה שלמה!
רפואה שלמה!
עדיין ערה xd
מתחילה את היום
מתחילה את היום
שואל השאלה:
בוקר טוב ויום טוב (:
בוקר טוב ויום טוב (:
גם אני ערה
אני כאן איזה חצי לילה
תרגיש טוב
אנונימית
בדיוק קמתי, אם זה נחשב ._.
אני ערה.
כולם ערים כבר
באותו הנושא: