10 תשובות
same
אנונימית
מזל טוב
זה משהו פסיכולוגי לכי לפסיכולוג
פסיכולוג
אני ישמח לישמוע על זה יותר אם את רוצה לדבר על זה בפרטי אני פה לפי דעתי חכי שניה עם פסיכולוג אל תרוצי מהר למסקנות כאלה..
זה טוב ככה תגני מעצמך יותר מאחרים.
אנונימית
קוראים לזה להיות נרקיסיסטית
אנונימית
-שי- יש הבדל בין לאהוב את עצמך בקטע של ביטחון עצמי ולבין לאהוב את עצמך בקטע רומנטי.
תתחתני עם עצמך
יש דבר כזה שנקרא נרקיסיזם, זה אמיתי ואת מוזמנת לבדוק בויקיפדיה.... זה על שם נרקיסוס מהמיתולוגייה היוונית שהתאהב בעצמו, ובהה בעצמו במים עד שמת. וללכת לפסיכולוג אחרי זה