12 תשובות
שואל השאלה:
במקרה שלי לא אני רק מדרדר ממחצית למחצית
אנונימי
שואל השאלה:
כן אבל אני מתבאס אני בכיתה של חרשנים כולם שם ממוצע 90 ומשהו
אנונימי
אז פה יש לך הזדמנות הכל טוב רק מספרים
מספרים זה לא מה שמגדיר אותך.
אפשר לעלות
ולא לקחת את זה קשה זה רק מספרים
שואל השאלה:
זה מגדיר אותי זה מגדיר את העתיד שלי..
אנונימי
אז קח את זה יותר ברצינות
אנונימית
הכל בסדר
אתה תצליח תיהיה חיובי
שואל השאלה:
פתחתי עשיתי ממוצע יצא 61 זה כל כך גרוע! נמאס לי כבר!
אנונימי
לא כל כך גרוע 61! ומעכשיו יש לך הזדמנות לשפר!