6 תשובות
תראי בעיקרון
זה שאלות ידועות הרוב
אז אני פשוט כותב את התשובות לשאלות
וזוכר בערך

זה הטכניקה הכי טובה
זה לא מול הכיתה, זה את מול הבוחן
אני לא מומחית כן . אבל תשנני מילים . פשוט תכתבי בצד אחד את המילה באנגלית ובצד השני את הפירוש. ועם זה בעל פה אז לפני שאת מתחילה לשננן תשאלי מישהו איך מבטאים את המילה
הבגרות היא לא מול כל הכיתה.
תכתבי לך מה את רוצה להגיד ותהיי מוכנה לכל שאלה שיכולים לשאול אותך, תשנני את זה הרבה
ותחזרי על זה מול המשפחה שלך, חברות
וככה תהיי מוכנה
בהצלחה!
שואל השאלה:
אצלנו היא כן
אנונימית
שואל השאלה:
אה לא בגרות
הפרוייקט
אנונימית