6 תשובות
זה אינדווידואלי לפונקציה, לא בהכרח...
צריך להשוות ל0 ולראות מה הולך
אה חשבתי חיתוך של הפונקציה
כי הרעיון של קיצון זה שזה ערך מקסימלי או מינימלי, אם השיפוע הוא לא 0, נניח השיפוע 2, הפונקציה תמשיך לעלות, בפונקציה היא לא יכולה לעלות ומיד לרדת, היא חייבת להגיע ל0 ואז לרדת
צריך להשוות ל0 ולראות מה הולך
אה חשבתי חיתוך של הפונקציה
כי הרעיון של קיצון זה שזה ערך מקסימלי או מינימלי, אם השיפוע הוא לא 0, נניח השיפוע 2, הפונקציה תמשיך לעלות, בפונקציה היא לא יכולה לעלות ומיד לרדת, היא חייבת להגיע ל0 ואז לרדת
כי תמיד הנגזרת שווה לאפס בנקודות הקיצון.
נכון שאת רוצה למצוא נקודות קיצון..מה את עושה? נגזרת ומשווה לאפס
לכן בשרטוט תמיד הנקודות תופענה על ציר האיקס כי הy בעצם (של הנגזרת) שווה לאפס.
נכון שאת רוצה למצוא נקודות קיצון..מה את עושה? נגזרת ומשווה לאפס
לכן בשרטוט תמיד הנקודות תופענה על ציר האיקס כי הy בעצם (של הנגזרת) שווה לאפס.
שואל השאלה:
תגידי, את יודעת במקרה טריגו במרחב?
תגידי, את יודעת במקרה טריגו במרחב?
אנונימית
כן.
שואל השאלה:
יש מצב את עוזרת לי בשאלה כלשהי?
יש מצב את עוזרת לי בשאלה כלשהי?
אנונימית
כי שם זה בעצם מתאפס
באותו הנושא: