24 תשובות
הביך אותי מול איזה 20 ילדים וקרה לי אגואיסטית נצלנית.
בקטנה
1. נגעה בי בניגוד לרצוני

4. שלחה אנשים לאיים על חיי/ לאנוס אותי במשך שלושה חודשים (חלקם ידעו את הכתובת שלי)

3. זרקה אותי אחרי שהכריחה אותי לקנות לה אוברווץ ב200 שח שחסכתי ליוקליילי (היא קנתה לי ליומולדת מחזיק מפתחות ב2 שח בשביל הפרוטוקול)

5. זרקה אותי כי אני א-סקסואלית והיא תרצה סקס יום אחד
אנונימית
הרביץ לי
אנונימית
אין לי אקסית.
ואנונימית, זבל של אקסית יש לך.
זה מקבץ של אקסיות, ממוספרות לפי הסדר שהן היו איתי^
אנונימית
וואו, אז יש לך כמה זבל של אקסיות.
איך לא התיאשת?
אני הייתי פשוט יורה בהם ודי, לפי הסדר גם.
צחקתי בקול, יש לי מזל גרוע מאוד עם בנות. או שזה קצר, או שזה נגמר רע, או שניהם.
אנונימית
חחח נראלי לכולנו יש מזל מאד גרוע עם בנות...
וואו הייתי מאבדת תקווה ממזמן, פרס נובל את צריכה לקבל...
עוד לא אבדה תקוותנו.
סתם, ועכשיו זה סתם נהיה מביך...
ביוש, פרשתי.
לול את לא מביכה אני סתם כושלת
אנונימית
אמר לי שאין לי אקס.
מאיפה להתחיל?
בגד בי
נגע בי בניגוד לרצוני
שיקר לי
עשה לי אולטימטום
התבייש בי
ניסה לגרום לי לקנא
אנונימית
בגד בי עם אחותי
אנונימית
ניצל
בגד ועוד מלא דברים
איים לדקור אותי
התחיל עם אחותי יום אחרי שנפרדנו, לידי.
וסחט אותי מינית.
התחיל לצאת עם הבסטי שלי
מה נועה
אנונימית
1. זרק עליי פאקינג חתולה
2. הביא עליי את *כל* החברים שלו (בסביבות 40 ילדים) מול חצי שכבה שלי
אנונימית
איכס בנות זה עם חרא
הטרידה אותי מינית...
אנונימית
הטריד אותי מינית ואז נפרד ממני כי לא הסכמתי לשכב איתו
לא טרח אפילו להפרד ממני נורמלי
אנונימית
fuke off:):

אוי.. אני ממש מצטער
אני בטוח שאת ילדה מותק
לא מגיע לך ולא לאף אחת שיקראו לה ככה