11 תשובות
בגרות במה?
שואל השאלה:
האמת ששמתי לב שכל שנה הרמה רק עולה ועולה, בהצלחה עוד שנתים חח
האמת ששמתי לב שכל שנה הרמה רק עולה ועולה, בהצלחה עוד שנתים חח
אנונימי
גם ב5 היה קשה אגב :(
שמעתי שהיה קשוח 806 אבל 807 היה קל
שמעתי שהיה קשוח 806 אבל 807 היה קל
אה אני בכיתה ט אני לא יודעת התעניינתי פשוט. מה זה כל כך קשה? אני מתכוונת לעשות 5 יחידות
שואל השאלה:
הייתה היום רק בגרות אחת... במתמטיקה
הייתה היום רק בגרות אחת... במתמטיקה
אנונימי
^מתמטיקה
אחותי שנה שעברה סיימה עשתה את 807 כמעט כולם אצלה בתיכון הלכו למועד ב חוץ ממנה חחח מקווה שגם לי ילך טוב כמוהה:/
אנונימית
הם העלו את הרמה ב5
שואל השאלה:
ממש כל שנה הם עולים יותר ויותר בדרגות קושי. גם שנה שעברה בקיץ היה סיפור גדול ב-5 יחידות ב807 (כנראה בגלל זה עכשיו היה קל)
ממש כל שנה הם עולים יותר ויותר בדרגות קושי. גם שנה שעברה בקיץ היה סיפור גדול ב-5 יחידות ב807 (כנראה בגלל זה עכשיו היה קל)
אנונימי
חח כן אבל כבר 3 מועדים ש806 קשה וזה רק עולה בקושי :(
שואל השאלה:
כן שמתי לב שזה נהייה יותר קשה משנה לשנה
כן שמתי לב שזה נהייה יותר קשה משנה לשנה
אנונימי
באותו הנושא: