11 תשובות
לשים פד ליתר ביטחון
כבר קיבלת פעם?
תפקידי שיהיה לך כל הזמן פדים ותחבושות להחלפה זה לא כזה מפחיד..
שימי פד ליתר ביטחון
שואל השאלה:
לא קיבלתי פעם ראשונה.
לא קיבלתי פעם ראשונה.
*תקפידי
לקחת איתך פד תמיד בתיק
שיהיה עלייך כל הזמן פד (בתיק וכאלה)
ביום הראשון אמור להיות לך הפרשות חומות וככה תדעי שיום למחרת\ יומיים את עומדת לקבל
אולי לפני שתקבלי יכאב לך הבטן
ביום הראשון אמור להיות לך הפרשות חומות וככה תדעי שיום למחרת\ יומיים את עומדת לקבל
אולי לפני שתקבלי יכאב לך הבטן
אנונימית
את יכולה לשים תחתוניות זה להפרשות אבל כשאת מקבלת בפעם הראשונה יש קצת דם אז עם תקבלי זה יספוג את זה ולא יעבור וגם תחתוניות היא קטנה
אם לא קיבלת עדיין, אז אין דבר כזה אני מרגישה שהוא יבוא.
לפני שקיבלתי, כל הזמן הייתי כמוך, ובסוף הוא הגיע כשלא חשבתי על זה.
וכשאת תקבלי, בהתחלה ירד לך טיפה דם, ואז את תדעי שאת מקבלת מחזור..
לפני שקיבלתי, כל הזמן הייתי כמוך, ובסוף הוא הגיע כשלא חשבתי על זה.
וכשאת תקבלי, בהתחלה ירד לך טיפה דם, ואז את תדעי שאת מקבלת מחזור..
תמיד תשאירי בתא תיק טיפוח עם תחבושות ורוב הסיכויים שיהיו לך סימנים לפני.
כתם חום, הפרשות לבנות, כאבים בבטן, סחרחורות, כאב ראש.
אלו כל התסמינים אם אני לא טועה אז אם אחד מהם קורה שימי תחבושת ליתר בטחון
כתם חום, הפרשות לבנות, כאבים בבטן, סחרחורות, כאב ראש.
אלו כל התסמינים אם אני לא טועה אז אם אחד מהם קורה שימי תחבושת ליתר בטחון
באותו הנושא: