8 תשובות
ממש לא
ממש לא
לא. תנסי לדעתי זה שווה את זה כיאלו מהבחינה של הביישנית.
אנונימית
לא זה לא
שואל השאלה:
מה לשלוח ? איך להתחיל שיחה? לא משהו שזה יוציא אותי רוצה אותו
ודרך אגב בעבר דיברנו קצת על סטורי שהוא העלה ואז הוא סינן
וישלי תמספר שלו אם זה משנה
מה לשלוח ? איך להתחיל שיחה? לא משהו שזה יוציא אותי רוצה אותו
ודרך אגב בעבר דיברנו קצת על סטורי שהוא העלה ואז הוא סינן
וישלי תמספר שלו אם זה משנה
אנונימית
בתור גבר אין לך מה להתבייש
הם אוהבים אותך ❤
הם אוהבים אותך ❤
תגיבי לו עוד פעם אחת על סטורי, אם הוא שוב יסנן תעזבי אותו
באותו הנושא: