8 תשובות
כי זה משהו "מוזר" שאנשים לא מכירים.
מקבלים מקבלים. אתם בוחרים להפיל את הקשיים שלכם והאשמה עליהם על אנשים אחרים
כי הם לרוב לא מראים עניין למרות שהם מאוד רוצים, יש להם המון מה להגיד אבל לא אומרים בגלל חשש מה יחשבו עליהם.
בגדול - הם שקטים, לא "מעניינים", ולרוב לא זורמים.
מדבר בתור ביישן כמובן.
בגדול - הם שקטים, לא "מעניינים", ולרוב לא זורמים.
מדבר בתור ביישן כמובן.
למה הם לא מנסים להתחבר?
זה לא שאנחנו לא מנסים , קשה לנו ^.
אבל תשמעי , שואלת השאלה , זאת לא אשמת הילדים האחרים.
המצב הזה מונע מאיתנו לעשות הרבה דברים וקשה לגשת לילד ביישן.
אבל תשמעי , שואלת השאלה , זאת לא אשמת הילדים האחרים.
המצב הזה מונע מאיתנו לעשות הרבה דברים וקשה לגשת לילד ביישן.
ברור אבל אי אפשר לצפות שכולם יבואו וינסו להתחבר איתם בכוח אם הם לא זורמים
מקבלים. למה לא מקבלים?
זה לא שלא מקבלים ביישנים.
זה שביישנים לרוב מראים כלפי חוץ, (גם אם הם לא מתכוונים לזה), שהם לא מעוניינים להתחבר לאנשים/משעממים וכו' ואז אנשים לא מנסים להתחבר אליהם כי הם פשוט לא מעוניינים.
זו לא אחריותם של האנשים האחרים לעשות אקסטרה מאמצים להתחבר לביישנים, זו אחריותם של הביישנים לעבוד על הביישנות שלהם ולנסות להתחבר עם אנשים אחרים. נכון שזה קשה, מי כמוני יודעת, אבל אי אפשר סתם להפיל את האשמה על אנשים אחרים.
זה שביישנים לרוב מראים כלפי חוץ, (גם אם הם לא מתכוונים לזה), שהם לא מעוניינים להתחבר לאנשים/משעממים וכו' ואז אנשים לא מנסים להתחבר אליהם כי הם פשוט לא מעוניינים.
זו לא אחריותם של האנשים האחרים לעשות אקסטרה מאמצים להתחבר לביישנים, זו אחריותם של הביישנים לעבוד על הביישנות שלהם ולנסות להתחבר עם אנשים אחרים. נכון שזה קשה, מי כמוני יודעת, אבל אי אפשר סתם להפיל את האשמה על אנשים אחרים.