9 תשובות
slow dancing in the dark
של joji
אין לי אחד הכי מרגש.
אוהבת את crybaby של ליל פיפ.
לפי דעתי sad song
let her go וfix you
ואחינו
זה תלוי במצב רוח שלי
אתמול שמעתי september song גרסה אקוסטית של jp copper ובכיתי מלא
זה ממש ריגש אותי
goo goo dolls - iris
גיבור של אמא
mirrors.
היום נגיד שמעתי אותו..
אבל זה מן הסתם תלוי במצב רוח שלי, לרגש השיר תמיד ירגש אבל לא בהכרח תמיד יגרום לי לבכות, רק כשאני במוד אני אבכה.