9 תשובות
אין לי אחד הכי מרגש.
אוהבת את crybaby של ליל פיפ.
אוהבת את crybaby של ליל פיפ.
לפי דעתי sad song
demons
let her go וfix you
ואחינו
ואחינו
זה תלוי במצב רוח שלי
אתמול שמעתי september song גרסה אקוסטית של jp copper ובכיתי מלא
זה ממש ריגש אותי
אתמול שמעתי september song גרסה אקוסטית של jp copper ובכיתי מלא
זה ממש ריגש אותי
goo goo dolls - iris
גיבור של אמא
mirrors.
היום נגיד שמעתי אותו..
אבל זה מן הסתם תלוי במצב רוח שלי, לרגש השיר תמיד ירגש אבל לא בהכרח תמיד יגרום לי לבכות, רק כשאני במוד אני אבכה.
היום נגיד שמעתי אותו..
אבל זה מן הסתם תלוי במצב רוח שלי, לרגש השיר תמיד ירגש אבל לא בהכרח תמיד יגרום לי לבכות, רק כשאני במוד אני אבכה.
באותו הנושא: