התחברות
הרשמה
מה יותר כיף וקל לגדל, בן או בת?
27 בינואר 2019, 18:44
בני נוער
בת
5 תשובות
בת
Queen Butterfly
בן
P
Prowler
בת
l
look what you made me do
בת
י
ילד עצמאי O_o
בת
ש
שִׁילָת
באותו הנושא:
אם נולד ילד בגיל 45 אז קשה יותר לגדל אותו נכון?
איזו חיה שלא מגדלים בבית הייתם רוצים כן לגדל ?
לדעתכם, אם לבן אדם לא היו אחים קטנים יהיה לו קשה יותר לגדל ילדים משלו?
מה שווה יותר לגדל- איגואנה או זיקית?
אני רוצה לגדל שפם איזה יותר יפה?
אם הוא יגמור בי יותר פעמים הסיכוי שיהיה לי תאומים שלישייה או יותר גדלים?תסבירו לי בדיוק איך זה עובד
איזה תוכי כדאי יותר לקנות ארה או ג'אקו? מה יותר זול ואיזה יותר קל לגדל?
מה יותר קל לגדל חתול או כלב?
מה עדיף לגדל ילד אחד או לגדל 6 כלבים?
איך לגדל זיפים? ותוך כמה זמן הם גדלים?
איך אפשר לגדל זיפים מהר יותר? ועבה יותר