4 תשובות
ממש לא =)
מה? נראה לי שאת צריכה לשאול אם זה קצת.. תאכלי יותר מה את רוצה ליהיות אנורקסית אני לא מבינה..
ממש לא (:
לא:)
באותו הנושא: