3 תשובות
היי תאמת שגם אני הייתי כזה חוץ מהקטע של הדתי אבל כל זה השתנה אצלי והכרתי אנשים והצלחתי להתחבר והכל מוזמנת לשלוח הודעה ונדבר :)
קודם כל את יכולה להכיר בנות וחברות בשירות, תנסי להדק את הקשר עם החברות שיש לך ואיכשהו גם לצאת עם חברות שלהם וככה להכיר, ככה תשמרי על מה שכבר יש לך.
תנסי להכיר דרך חבר של חברה או משהו, או אם חברה רואה מישהו שמתאים לך שתכיר וכאלה.
אין לי יותר מדי הצעות, אולי באתרים
שואל השאלה:
אני אשמח שחברה תוכל להכיר לי וכבר חברה ניסתה ואמרה שהיא תחשוב על מישהו שמתאים והזכרתי לה כמה פעמים אבל היא אמרה שהיא עדיין מחפשת והאמת שאין לי מושג איך לומר לה את זה בצורה שלא אצא נואשת מידי? ועוד עיניים אני מאוד פתוחה ומתחברת לאנשים ויש לי חברות שעדיין אני בקשר איתן. בשירות שלי אין איתי בכלל בנות שירות בגלל זה אני אומרת שקצת קשה דרך חברות שרחוקות ממני יחסית ..בכל אופן יעוץ מה לעשות במצב כזה? איך לרמוז?
אנונימית