4 תשובות
הם פשוט מדהימים, הם שרים ממש יפה
חוץ מזה זה שהם "שלווה" בטוח יביא לישראל את הניצחון, למרות שגם אם הם לא היו "שלווה" הם היו זוכים או מקבלים מקום מאוד גבוה.
אבל גם שפיטה טובה חח
הם מהממים!.
שואל השאלה:
זאב נאמן- זה כבר לא קשור לזה שהם "שלווה" או לזה שהם גימיק. הם כבר יותר מגימיק. קודם כל הם שרים יפה וממש לא עושים להם הנחות בגלל שהם עם מוגבלות מסויימת.
הם פשוט כשרוניים. אם הם לא היו שרים יפה הם לא היו מגיעים לשלב כזה גבוה בתחרות (חמסה חמסה) ולא הרבה אנשים היו אוהבים אותם כמו שאוהבים אותם עכשיו
אנונימית