10 תשובות
אנחנו לא מחליפות חזייה כל יום.
אני עם אותה החזיה כבר שנה
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא נכנסת לפול אנד בר רק בגלל התאורה שם בחדרי הלבשה
אנונימית
אני אוהבת להכניס את היד שלי מתחת למכנס ולשחק עם העצמות של האגן
זה כיף כלכךt_t
אני מתה מצחוק
שואלת השאלה זה ככ נכון
אנונימית
חחח נשבעת היום הלכתי לפול אנד בר לתאי מדידה רק בשביל התאורה ולראות את מצב הפנים שלי
שואל השאלה:
חח אני לא יודעת אם זה רק אני אבל אם הולכים סתם ליציאה כמו סרט מסיבה וכו, יש לי גינסים מסויימים ואם לאכול, גינסים אחרים...
אנונימית
ללכת לביצפר עם אותו ג'ינס
אנונימית
שואל השאלה:
ביום טוב שלי שאני מרגישה מעלפת, אני עושה מאגר סלפים שפונטניים שלי לשלוח לחברים במהלך השבוע
חח
אנונימית