6 תשובות
אני כמוך
אנונימית
אולי בגלל שאת נמשכת לסוג הזה של הבנים שאת לא יכולה לצאת איתם
זה מבאס.. :(
same here יצאתי עם מישהו סופר חמוד וחכם ונראה טוב גם למשך כמה זמן כי חיבבתי אותו וקיוויתי שאני אפתח אליו רגשות אבל לא קרה לי משהו מעבר. מבאס. ואז נדלקתי על איזה ערס ;-; חיים סרוחים
אנונימית
טבע האדם..
אין מה לעשות חוץ מלהבין שזה לא יתרום לך ורק יפגע בך, קחי הפסקה מלחפש "זוגיות" ותתני לזה להגיע בלי לחפש את זה..
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא שאני מחפשת אבל זה מה שקורה לי כול פעם כבר בפעם ה8
אנונימית
כלום לא דפוק אצלך.
welcome