התחברות
הרשמה
בנים מוריד לכם אם בנות שולחות לכם מלא הודעות ועונות לכם מהר או ההפך?
29 בינואר 2019, 16:37
הודעות
מסרים
SMS
לבנים
4 תשובות
מעלה
ז
זכר בטא
ההפך.
.
.נתנאל.
מעלה ברמות
T
This Journy's Your Own
מעלה.
E
Evolve
באותו הנושא:
שמתי תמונת פרופיל שלי בסטיפס כשאני עם קוביות ובלי חולצה ומאז מלא בנות שולחות לי הודעות .
בנים אתם שולחים לבנות פה הודעות???
בנים, זה מוריד לכם אם בת עונה לכם ישר כשאתם שולחים הודעות?
שאלה לבנים: אתם אוהבים שבנות שולחות לכם הודעה או שאתם מעדיפים רק אתם לשלוח? ואם היא שולחת הרבה פעמים הודעות זה מוריד לכם?
בנים מוריד לכם עם מישהי שולחת לכם הודעה פעם ביום?
למה רק בנות שולחות הודעות?
בנים אתם שולחים הודעות כאן רק לבנות?בנות אתן שולחות רק לבנים?
הרבה בנות שולחות לי כאן הודעות,זה נורמלי?
אתם חושבים שזה בסדר שבנות שולחות הודעה לבן?
בנים, בנות ששולחת לכם הודעה ראשונה מעלה/ מוריד?
בנים, מוריד לכם מבנות ששולחת לכם הודעה ראשונות?