12 תשובות
אל תרגישי לא שייכת
תרגישי חזקה
שואל השאלה:
אין כולם הפכו לכאלה
אנונימית
כול מי שאני מכיר כזה.
גם חברים וגם ידידות
יש לי ידידה שישנה אצלי היא הדליקה סיגריה והלכה למרפסת ואני בכלל לא מעשן לא שותה לא אוהב רעש כיאילו נשמע גם הכי לא שייך.
זה הגיוני מאוד.
אבל אחרי הכול אם את אוהבת לצאת איתם והם אוהבים לצאת איתך אין לך ממה להירתע, תמשיכי להיות עצמך.
זה מה שאני עושה
אז אל תלכי למסיבות אם את לא אוהבת שמעשנים ושותים
אנונימי
שואל השאלה:
אני באותו רגע מרגישה לא שייכת שהם כולם שותים ומעשנים ואני כלום.
ואנע לא רוצה לעמוד ללחץ חברתי
אנונימית
לא יודע אם זה הגיוני או לא
אבל תחשבי על זה שלא כולם מרגישים שייכים ובכל זאת הם שותים/מעשנים בשביל להרגיש שייכים.
וזה טוב שאת לא מנסה בכוח להתאים, ואם זה הגיוני בשבילך אז זה מה שמשנה
אין לי סיבה להיכנס ללחץ חברתי.
חברים שלי תמיד אומרים לי בוא תעשן תשתה מה אכפת לך חיים פעם אחת.
לחץ חברתי זה בולשיט רק אנשים חסרי ביטחון נגררים לזה
את יודעת מה טוב בשבילך ואם את אוהבת להיות איתם אל תשתני .
וגם אם לא מתאים לך לצאת למועדונים אז תשארי בבית את לא חייבת ללכת.
זה מה שאני עושה
שואל השאלה:
אני אוהבת לצאת וכיף לי
אני מרגישה לא שייכת שכולם פתאום מרימים שותים וזה
אנונימית
זה קורה גם אני הרגשתי ככה.
אבל בסופו של דבר זאת הבחירה שלנו לא להיכנס לזה
ואין בזה שום דבר רע
אל תסתכלי על זה כמשהו שלילי
זה לא עצוב בכלל, זה מצויין.
תהיי מה שאת ותעשי מה שאת אוהבת ומה שאת מתחברת.
עצוב מאוד, היום זה מאוד נפוץ שמי ששותה או מעשן הוא נתפס כ"קול" אך ההיפך הוא הנכון, אין שום יתרון בלעשן ולשתות ולרוב זה מביא את האדם למצבים מביכים ולצערינו גם עצובים.

במידה ואינך מוצאת את עצמך בחברה כזו, אני מציע לך לצאת ממנה ולחפש חברה אחרת שתתאים לערכים שלך, חשוב מאוד שתעשי זו בהקדם, כי החברה היא דבר שגורר כך ש... במידה ותישארי את עלולה להיגרר גם, תחשבי על זה כמה עישנו בהתחלה בקבוצה שבה את נמצאת חכמה עכשיו.


בהצלחה
מראה כמה את חזקה!
לא פשוט לא להתפטות לסביבה במיוחד שמדובר בחברים
אל תעשי משהו שאת לא שלמה איתו בגלל שהסביבה שלמים איתו