24 תשובות
גם אני תפסתי ממנו בן אדם אחר לגמרי לפני האח הגדול
בסהכ הוא בן אדם טוב אין לו שום כוונות רעות הוא לא מסתכסך ומחפש ריבים
הוא באמת ממש סבבה
ידוע, מסכימה.
אני גם חושבת הוא ממש חמוד ומדהים הוא רגיש ואין בו טיפה של צביעות ,קיצור אהבתי חח
הוא תמיד היה נראה אחלה בן אדם. לא מבינה למה כולם יורדים עליו תמיד.
איכס , הוא מזעזע אותי . גם לפני האח הגדול וגם אחרי. יוצא עם קטינה בת 15 שלא יודעת כלום בחיים שלה, ונותן דוגמא לאלפי ילדים שזה בסדר, ובכלל באח הגדול הוא סתם מתחנף רצח לשי חי איףף שיעוף כברר מהמסךך שליי
אנונימית
שואל השאלה:
שי חי יותר חנפן !
אנונימי
לא אפסיק לרדת עליו
פדופיליה זה מחלת נפש זה לא עובר
את האמת שאני לא רואה האח הגדול. אבל אנשים. אל תשכחו שהבן אדם שחקן. והאח הגדול זאת הזדמנות מושלמת לשנות את התדמית עליו. יש לו ערוץ ביוטיוב ועובדה שעד עכשיו לא שינו את הדעה על הבן אדם למרות זאת. אני בטוח שהוא עושה את עצמו יותר נחמד והמציאות.
שי חי לא חנפן היית מתה להיות אלפית ממנו
ודעתי על בן לא השתנתה
לא צופה באח הגדול אבל לא משנה כמה הוא מתנהג מדהים שם זה לא ישנה את העובדה שהוא וחברה שלו קוראים לעצמם זמרים ועושים מוזיקה עם מסר מזעזע
ילדה את יותר מדי תמימה ולא יודעת מהחיים לכי לשחק בחבל
אנונימית
אני מהתחלה ידעתי שהוא בנאדם טוב :)
עוד לפני האח הגדול (אני בכל מקרה לא רואה, שונאת ריאליטי) ראו שהוא אדם טוב
אגב הוא לא פדופיל
ואני חושבת שהשירים שלהם יפים
לדעתי זה די עצוב שראיתם האח הגדול אז החלטתם שהוא כזה מדהים פתאום
^


את האמת אי כפשר לדעת אם הוא פדופיל או לא כי אנחנו לא יודעים אם הוא היה איתה כבר מגיל 14 או רק מ15
יש שני סוגים של אנשים שבאים לאח הגדול:
אנשים ששמים פס על העולם ובאים להביע את הדעה שלהם גם אם זה יביא אותם הביתה ואנשים שיש להם תדמית שהם מנסים לשנות או לשמר.
בן זיני הוא מהסוג השני, הבן אדם רמאי שעושה כסף על תמימות של ילדים עם הזיופים שלו במוזיקה ופדופיל שנמצא במערכת יחסים שהיא אולי חוקית עכשיו אבל לא חוקית פעם. כל התדמית של הבן אדם הזה היא שקר אחד מוחלט שהמטרה שלו היא לפרסם אותו ולהכניס לו כסף, כולל האח הגדול וכולל כל דבר אחר שהוא עשה. הכל שקר ואני מבטיח לך שמה שלא מבויים שם ערוך כדי שזה יראה כמו שאת אומרת וגם אם לא אז הוא עושה את עצמו כזה חמוד.
מסכימה.
מה יש לכם תגידו לי?
מה אתם מקנאים?
אגב אם הוא באמת פדופיל הוא היה עוזב אותה מהרגע שהיא יצאה מעניין הקטינה
הוא היה מאוהב בה והיא בו
אבל צה לעדות זה לא היה חוקי?
אבל ברגע שזה הגיע לגיל ההסכמה הם יכלו להיות ביחד אז הם נהיו ביחד זה הכל
ולמה אתם חושבים שהוא משחק אותה?
אי פעם ראיתם שהוא עשה משהו רע שיש לכם עליו מחשבה כזו?
טעם במוזיקה זה שונה
המוזיקה שלו לא מדברת על מי שהוא
יש לי שירים דכאוניים בטירוף שאף אחד לא מבין מאיפה אני כותבת אותם ואני תמיד חושבת על דברים על טבעיים
אבל כל מיש מכיר אותו יודע שאני יודע חייכנית שאוהבת את החיים ותמיד מנסה להיות הכי טובה שאפשר
למה אתם חושבים שיש לכם זכות לשפוט אדם?
אין לכם זכות לכלום
אין לכם שום קשר אליו ואתם מעניינים לו ת'תחת
אתם מדברים כאילו אתן מכירים אותו אישית
זה הדבר שהכי מעצבן אותי בעולם
את יודעת שיש דבר כזה בן אדם פדופיל שמתאהב ב"קורבן" שלו כן? חות מזה שהם ממש לא נהיו ביחד רק אחרי גיל ההסכמה. ליום ההולדת (16) שלה בוא הביא לה כרית עם תמונה שלהם מתנשקים
את יודעת שרוב הסיכויים שהוא עושה את עצמו?
גם אני שיניתי את הדעה שלי עליו אחרי שהוא נכנס לאח הגדול
לא שנאתי אותו או משהו אבל פשוט נגעלתי מזה שהוא התחיל לצאת עם ילדה בת 14 כשהוא בן 20, בדיעבד אני מבינה שהם מתאימים כי הוא מתנהג כמו ילד קטן בעצמו וזה האופי שלו.
אני עדיין לא חושבת שהוא זמר אבל הוא נראה בסך הכל בן אדם טוב ורואים שהוא אוהב את טיילור

והכי מצחיק אותי אנשמם שהם כביכול נגד בריונות אבל הם מתנהגים בבריונות לאנשים מאחורי הגב כמו שעשו פה
זה כמו שמגנים על ילדים שעוברים חרם בבית הספר אבל הם מלכלכים ויורדים על אנשים פה באתר שבתכלס לא עשו להם כלום
סתם שנאת חינם
אנונימית
גם אני חושבת ככה לגמרי. אני באמת התחלתי ממש לאהוב אותו ולהצביע לו באח הגדול למרות מב שחשבתי עליו לפני שהגיע לתוכנית.( וחשבתי עליו דברים נוראיים)
אנונימית
גם הדעה שלי עליו השתנתה בגלל התוכנית, ורק לטובה(:
הוא שר נורא
והוא די מטומטם
ודי בכיין
וקצת פדופיל
חוץ מזה הוא לא כזה מזיק
הוא גנב מלא סרטונים ורעיונות לאינסטגרם שלו בלי קשר. אני זוכר שמישהו אמר משהו כזה.