התחברות הרשמה

אני ימנית או שמאלנית? הסבר למטה

אני בעד שלום בכללי אבל לא בעד לתת שטחים בשביל שלום
1 בפברואר 2019, 16:23
פוליטיקהדעותישראל    
3 תשובות
את ימנית שרוצה שלום. הגיוני ולא חדש בכלל
אנונימית
נשמעת לי כמו מישהי שבאמצע אבל נוטה לימין , לא קיצונית
^
^^GoodVibes^^
ימין.
#
#The girl on fire#
באותו הנושא:
אני ימנית או שמאלנית?
אתם חייבים לבחור באפשרות אחת: ממשלה ימנית קיצונית או ממשלה שמאלנית קיצונית במה הייתם בוחרים?
אני לא יודעת אם אני ימנית או שמאלנית. חלק אומרים לי שאני ימנית וחלק שמאלנית.
אני שמאלנית או ימנית?
אם אני רוצה שתהיה שלום במדינה אני ימנית או שמאלנית?
אני ימנית או שמאלנית?
אני ימנית או שמאלנית?
האם לדעתכם התקשורת שלנו שמאלנית? או ימנית?
יונית לוי שמאלנית או ימנית?
מירי רגב שמאלנית או ימנית?
אושרת קוטלר ימנית או שמאלנית?