16 תשובות
רגילה לקום מוקדם לבית הספר במשך השבוע.
זה גורם לי להתעורר בשבת מוקדם
זה גורם לי להתעורר בשבת מוקדם
וואי בטעות קמתי
אני גם שואלת את עצמי
התעוררתי בפאקינג 4 בלי סיבה :/
אין לי מושג למה אני ערה עכשיוו
אני בבית חולים
משעמם לי
אני רגילה לקום מוקדם..
שיט
שיט
גם.. רגילה לקום מוקדם
אני בפנימייה
לעבודה :/
אין לי מושגג התעוררתי באיזה 6 וחצי
קמתי מוקדם כי היה שלי משחק עם הסקוואד בvr
ועכשיו יש לי חום ואני לא יכולה אפילו לקום על הרגליים ובקיצר סתם קמתי מוקדם -_-
ועכשיו יש לי חום ואני לא יכולה אפילו לקום על הרגליים ובקיצר סתם קמתי מוקדם -_-
שיעורים על הבוקר בשבילי :/
כי יש לי ים דברים לעשות למרות שלא הייתי מתנגד לעוד 5 שעות שינה :)
כי אני לומדת -.-
באותו הנושא: