11 תשובות
וואו ממש יפה
עדיין טעון שיפור אבל התקדמת יפה
אנונימית
חוץ מהגבה ממש יפה :)
התקדמות מדהימה, אבל עדיין יש מה לשפר.
יפה אבל תהי עדינה עם העיפרון
אנונימית
יפה ממש
זה ממש יפה
הדבר היחידי שאני יודעת לצייר זה פרח וגם הוא יוצא לי זוועה..
אני מעדיפה להשאיר את הדף חלק ככה הוא הכי יפה בלי הציורים שלי חחח
הדבר היחידי שאני יודעת לצייר זה פרח וגם הוא יוצא לי זוועה..
אני מעדיפה להשאיר את הדף חלק ככה הוא הכי יפה בלי הציורים שלי חחח
את יכולה להיות תיירת כשתהיה גדולה (ואפילו עכשיו)
שואל השאלה:
מה אני יכולה לשפר?
אתם יכולים לתת לי עצות?
מה אני יכולה לשפר?
אתם יכולים לתת לי עצות?
אנונימית
הגודל של הריסים מאוד משונה ומוזר, אפשר לעשות אותו יותר סימטרי, אפילו תשבי ליד המראה ותסתכלי.
.
לא ללחוץ על העיפרון כזה חזק, תנסי לראות איפה לעין יש מקומות יותר חשוכים ואיפה בהירים (שזה הקינטרסט)
.
עדיף לא למרוח את העיפרון -
א. זה יכול לקרוע את הדף
ב. זה נראה לא משהו (אם זה רק לא מהטכניקה שלך, אבל לא מדובר בטכניקה כשאת מתחילה)
ג. יש דבר כזה מקווץ בצורת עיפרון העשוי מנייר ואם כבר למרון אז איתו (יש בסנטר)
.
תנסי להגדיל את הגבה וגם שם יש מקומות יותר בהירים וכהים.
.
והסוף של החפירה - אפשר להשתמש בעיפרונות חלשים כמו h שאפשר לעשות אותם כעור.
.
הפרש יפה, התקדמות טובה. בהצלחה
.
לא ללחוץ על העיפרון כזה חזק, תנסי לראות איפה לעין יש מקומות יותר חשוכים ואיפה בהירים (שזה הקינטרסט)
.
עדיף לא למרוח את העיפרון -
א. זה יכול לקרוע את הדף
ב. זה נראה לא משהו (אם זה רק לא מהטכניקה שלך, אבל לא מדובר בטכניקה כשאת מתחילה)
ג. יש דבר כזה מקווץ בצורת עיפרון העשוי מנייר ואם כבר למרון אז איתו (יש בסנטר)
.
תנסי להגדיל את הגבה וגם שם יש מקומות יותר בהירים וכהים.
.
והסוף של החפירה - אפשר להשתמש בעיפרונות חלשים כמו h שאפשר לעשות אותם כעור.
.
הפרש יפה, התקדמות טובה. בהצלחה
לא לעשות ריסים כמו קוצים, לעשות אותם בקימורים כמו u
לעשות blending, אני משתמשת במקלות אוזניים. יש גם עפרונות נייר שאפשר להשתמש בהם
לא ללחוץ עם העיפרון יותר מדי
לעשות blending, אני משתמשת במקלות אוזניים. יש גם עפרונות נייר שאפשר להשתמש בהם
לא ללחוץ עם העיפרון יותר מדי
אנונימית
באותו הנושא: