7 תשובות
אני דווקא מאוד אהבתי ואני חושבת שיש סיבה לרעש כי זאת אחלה סדרה !
אוברייטד ברמות
הפרקים הראשונים משעממים רצח...
אני לא ראיתי אבל חברה שלי אמרה שהפרקים הראשונים לא כל כך טובים ובהמשך היא ממש התמכרה
גם אני לא מבינה על מה הרעש.יש סדרות הרבה יותר יפות
אנונימית
חכו חכו לפרקים הבאים , שם מתחיל כל המתח, מבטיחה לכם , למי שרוצים להמשיך, מי שלא , בסדר :)
חכי לפרקים שבאזור פרק 120 איזה פרקים מושלמיםם