4 תשובות
האזור שקיבל את הארס יכול להינזק מהר מאוד אם יהיה ח.ע מעל האזור שננשך.
אני לא זוכר למה אבל בצבא לימדו אותנו שאסור לשים חסם עורקים בשביל שזה לא יגרום נזק לאזור ההכשה,
אבל נראה לי שעושים קיבוע לאזור
גם מה ש"הסוד שלך" אמר וגם לשים חסם עורקים לא יהיה רלוונטי כי חלק מהארס לפעמים יוכש לתוך השריר או מערכת העצבים את לחסום את הדם סתם יעשה נזק
כי ככה שבבית חולים יוציאו את החוסם עורקים, הדם יזרום בצורה הרבה יותר מהירה אל כל הגוף בגלל שהוא נחסם הרבה זמן