התחברות הרשמה

היית יוצאת עם גבר שיש לו מאניה דיפרסיה?

5 בפברואר 2019, 23:36
מאניה דיפרסיה    
6 תשובות
שואל השאלה:
למה כן?
אנונימי
אם אין לו אז מה השאלה זה בנאדם רגיל
!
!Swiftie13
לא,יהיה לי קשה להכיל ולהתמודד עם זה
ח
חגינטנחםב
שואל השאלה:
ואם אין לו ?? גם?
אנונימי
לא
!
!Swiftie13
כן
@
@@@@@@@@
באותו הנושא:
יש לי מאניה דיפרסיה?
מה זה 'מאניה דיפרסיה'? (זה מחלה כלשהי)
הייתם יוצאים עם מישהו שיש לו/ה מאניה דיפרסיה?
מה זה מאניה דיפרסיה?
מה זה מאניה דיפרסיה?
מה זה מאניה דיפרסיה?
אני חושבת שיש לי מאניה דיפרסיה...
מישהו יכול להסביר לי איך אני יודעת אם יש לי מאניה דיפרסיה ודוגאמות?
מידע על מאניה דיפרסיה - האם מאניה דיפרסיה (הפרעה דו קוטבית) זה כרוני?
למי שיש מאניה דיפרסיה, הוא באמת יכול לעשות דברים ממש מפגרים?
למי שיש מאניה דיפרסיה יש לו פטור מהצבא?