6 תשובות
אהבה גם כנראה יכולה להגמר.אל תכריח את עצמך לאהוב אותה.
אין טעם לגרור את זה, ככל שתגרור הפרידה תהיה יותר כואבת,
זה יהיה קשה אבל תצטרך לסיים את זה איתה, להיות כנה
זה יהיה קשה אבל תצטרך לסיים את זה איתה, להיות כנה
יש מצב שזה אהבה בתור ידיד ממש טוב ולא בתור חבר
אז זה לא אהבה כנראה אתה אוהב אותה בתור ידידה לדעתי עדיף להיפרד וכמה שיותר מוקדם תסביר לה את מה שאתה מסביר לנו פה
אנונימית
לא נראלי שזו אהבה אם זה הולך ככה אולי זו אהבה אחרת אבל לא של זוג
אתה אוהב אותה בקטע חברי אבל לא רומנטי
באותו הנושא: