6 תשובות
תנסי לשטוף את עצמך כי בכל זאת מתלכלכים
לחפוף את יכולה אפילו בבוקר כשמצחצחים בכיור לשים קצת מים על הראש
לחפוף את יכולה אפילו בבוקר כשמצחצחים בכיור לשים קצת מים על הראש
את האמת, אותי זה מגעיל.. אבל כל אחת ומה שמגעיל אותה אז אם זה לא מפריע לך אז אל תחפפי
אנונימית
את ממש לא חייבת לחפוף, כולה טיול שנתי מי ישמע.
בעיקרון זה בסדר אבל אני במקומך הייתי מתקלחת, חבל סתם להסריח
אוי נו כולה טיול שנתי כולם נראים ומריחים לא 10 שטויות ( מדבר בתור אחד ששומר מאוד על הגיינה בסדיר)
אני אישית חושבת שמומלץ לחפוף..
אם לא תחפפי לא יהיה כיף לא לך ולא לאלה שיהיו סביבך מכיוון שלשיער שלך יהיה ריח ומרקם לא נעים.
וזה עלול להיות לא נוח במיוחד, מסריח ומפזר ריח, וגם יהיה לך קשה לסדר אותו.
כשהייתי בטיול 3 ימים 2 לילות אני חפפתי למרות שלא עשיתי משהו קריטי ומסריח כמו על האש, והיה לי ממש נעים לישון בלילה גם כי השיער היה נעים וגם כי היה לו ריח טוב.
לדעתי כדאי לך להתאמץ ולחפוף, גם אם זאת מקלחת ממש מהירה.
ולכי תדעי, אולי תאהבי את המקלחות שם וממש תרצי לחפוף ולהתקלח :)
אם לא תחפפי לא יהיה כיף לא לך ולא לאלה שיהיו סביבך מכיוון שלשיער שלך יהיה ריח ומרקם לא נעים.
וזה עלול להיות לא נוח במיוחד, מסריח ומפזר ריח, וגם יהיה לך קשה לסדר אותו.
כשהייתי בטיול 3 ימים 2 לילות אני חפפתי למרות שלא עשיתי משהו קריטי ומסריח כמו על האש, והיה לי ממש נעים לישון בלילה גם כי השיער היה נעים וגם כי היה לו ריח טוב.
לדעתי כדאי לך להתאמץ ולחפוף, גם אם זאת מקלחת ממש מהירה.
ולכי תדעי, אולי תאהבי את המקלחות שם וממש תרצי לחפוף ולהתקלח :)
באותו הנושא: