התחברות
הרשמה
אני פשוט לא סובלת שמסננים אותי
אני מסוג האנשים שכאילו אם אני אראה בן אדם שסינן אותי אני אהיה חייבת לכתוב משהו אחר כך, כמו איזה סימן שאלה או לא יודעת מה. לא סובלת את זה
אני צריכה להפסיק עם זה?
12 בפברואר 2019, 15:04
מסננים
הודעות
WhatsApp
ווטסאפ
מצב רוח
3 תשובות
כן, תתעלמי אין לך מה לקחת את זה ברצינות
U
Ultraviolence
כן את לא צריכה לרדוף אחרי אנשים מטומטמים
ס
סטיפס זה אתר רע (חסמו תקודם)
גם אני ככה:(
ב
בילי אייליSH
באותו הנושא:
מ1-100 כמה אתם שונאים שמסננים אותכם?
רק אני לא סובלת שמסננים אותי?
אני כל כך שונא שמסננים אותי!
יש לי ידידה שמסננת אותי ואני פשוט לא סובל שמסננים אותי, לשלוח לה הודעה שלהגיד לה למה את מסננת אותי, תגידי פשוט אם לא בא לך לדבר, לא איעלב
גם אתם לא סובלים שמסננים אותכם? מה אתם עושים?
הדבר שאני הכי שונאת בעולם זה שמסננים אותי גם אתם ?
הוא פשוט מסנן אותי מלא, אני שולחת הודעות והוא נכנס ויוצא כמה פעמים מה לעשות?
אני לא יכול שמסננים אותי זה מכניס אותי לחרדות
רק אותי זה ממש מעליב ומעצבן שמסננים אותי?
רק אותי זה מעצבן שמסננים אותי?
רק אני אוהבת שמסננים אותי?