זה סיבה מספיק מוצדקת לא להיות בקשר עם סבתא שלי מצד אבא
אז ככה נתחיל בזה שאני לא אוהבת את הצד של אבא שלי בכלל אף אחד לא מדבר איתי בכלל ואני הילדה הכי גדולה מהצד הזה. סבתא שלי לא יודעת בת כמה אני או איזה כיתה אני והיא לא ממש מראה כלפיי חום ואהבה עכשיו באיזשהו מקום אני יכולה להבין אותה כי מלבדי יש גם את אח שלי ועוד שש נכדים אבל מצד שני המשפחה מצד אמא שלי קטנה היא רק אמא שלי אח שלה שאין לו ילדים סבתא שלי אני ואח שלי שאת הצד הזה אני יותר אוהבת בלי שום קשר תמיד עם הצד של אמא אני תמיד בקשר הם תמיד מתקשרים איתי ואני איתם ואני יכולה לדבר איתם פתוח הם יודעים באיזה כיתה אני בת כמה אני ואיפילו את תאריך הלידה שלי הם תמיד שולחים לי הודעת ווצאפ גם בפרטי וגם בקבוצה של המשפחה בחצות ודקה ביום של היומהולדת שלי ותמיד גם מתקשרים בבוקר גם לכם זה קורה שאתם אוהבים צד אחד יותר מצד שני?