2 תשובות
תסביר לה שלא משנה כמה היא תרזה היא עדיין תשנא את המראה שלה אם היא לא עובדת כדי לחזק את הדימוי העצמי שלה. זאת הסיבה שאני לא מרגישה שמנה, ואני עבדתי על הדימוי מראה שלי כל כך טוב שאני מרגישה רזה מדי (אני גם ככה בתת משקל, זה לא טוב).
שואל השאלה:
היא לא סיפרה לי, גיליתי את זה, ואז כששאלתי אותה על זה היא פשוט נשברה וסיפרה לי הכל תוך כדי שהיא בוכה
אנונימית