4 תשובות
יש בגד ים אם רוצים
בגד ים או שמחכים שכולם ילכו
בעקרון יש תאים (פשוט כמו לוח הפרדה) אבל נדיר שיהיו וילונות (בבסיסים משופצים אולי יהיו אבל בישנים רוב הסיכויים שלא). כולם מתקלחים עם כולם. בהתחלה יש כאלה שמביאים בגד ים אבל אחרי כמה ימים כבר מתרגלים ומתקלחים גם בלי. כל אחד מה שנוח לו
בבסיס טירונים (שהם לא קרבי) כמו עיר הבהדים,מחנה 80 תמצאי מקלחות עם וילונות, בסיס עבודה אני יודעת שעם דלתות.
לרוב בחיל האוויר יש וילונות או דלתות.
אבל בקרבי בדוק אין.
לרוב בחיל האוויר יש וילונות או דלתות.
אבל בקרבי בדוק אין.
אנונימית
באותו הנושא: