8 תשובות
שואל השאלה:
אבל למה שיכתבו אתזה
זה בוקר טוב בגרמנית
חחח מאיפה לנו
זה בוקר טוב בגרמנית
גודן מורחן זה הולנדית
זה בוקר טוב בהולנדית
אנונימית
זה בגרמנית בוקר טוב
זה בשפה הגרמנית אם אני לא טועה
אנונימית