8 תשובות
לא
מה רע בזה שהוא קטן בשנתיים?
אם היה לך על מישהו שגדול ממך בשנתיים זה היה נורא?
אם היה לך על מישהו שגדול ממך בשנתיים זה היה נורא?
שואל השאלה:
daudi baldrs
אני בת 17
daudi baldrs
אני בת 17
אנונימית
שנתיים זה לא הבדל כזה גדול
תלוי בני כמה אתם
תלוי, בת כמה את?
לא, אלו רק שנתיים
אוקיי אז בסדר
באותו הנושא: