8 תשובות
לא
מה רע בזה שהוא קטן בשנתיים?
אם היה לך על מישהו שגדול ממך בשנתיים זה היה נורא?
שואל השאלה:
daudi baldrs
אני בת 17
אנונימית
שנתיים זה לא הבדל כזה גדול
תלוי בני כמה אתם
תלוי, בת כמה את?
לא, אלו רק שנתיים
אוקיי אז בסדר