10 תשובות
זה מה שקורה בכדור הארץ חביבי
אנונימית
אם כבר היית אומר אנשים הם רעל וזהו
כי זה בכל מקום ככה, לא רק בסטיפס
זו רשת חברתית, יש כאן אנשים. ובכל מקום יהיו אנשים רעים. אין מה לעשות.
כי זה בכל מקום ככה, לא רק בסטיפס
זו רשת חברתית, יש כאן אנשים. ובכל מקום יהיו אנשים רעים. אין מה לעשות.
שואל השאלה:
apodo אבל למה זה צריך להיות ככה? שלא יהיה מה לעשות?
apodo אבל למה זה צריך להיות ככה? שלא יהיה מה לעשות?
אנונימי
אתר של ישראלים.
אנונימי
כי אתה יכול לנסות לעשות תיקון כמו שעשית בשאלה הזאת, אבל זה לא שאנשים רעים לא מודעים לזה שזה פוגע באנשים.. זה לא יזיז להם
שואל השאלה:
לחיות יש הבדל בין דעות שונות לבין להגיד איכס על בן אדם כי הוא להטב, לקרוא לאישה בשמות על איך שהיא מתלבשת, להגיד לבן אדם שהוא נחות יותר ממך כי הדת שלו שונה, ויש לי עוד מלא דוגמאות אני כמעט שנתיים באתר
לחיות יש הבדל בין דעות שונות לבין להגיד איכס על בן אדם כי הוא להטב, לקרוא לאישה בשמות על איך שהיא מתלבשת, להגיד לבן אדם שהוא נחות יותר ממך כי הדת שלו שונה, ויש לי עוד מלא דוגמאות אני כמעט שנתיים באתר
אנונימי
שואל השאלה:
adopo אבל למה
למה
adopo אבל למה
למה
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי ובחו"ל זה לא ככה? זה לא קשור לזה שאתם ישראלים
אנונימי ובחו"ל זה לא ככה? זה לא קשור לזה שאתם ישראלים
אנונימי
שואל השאלה:
logic כן, אבל בסטיפס אני נמצא הכי הרבה
logic כן, אבל בסטיפס אני נמצא הכי הרבה
אנונימי
אתה צודק
באותו הנושא: