7 תשובות
מביך
מביך אם זה סתם ככה
שואל השאלה:
אני אומרת להורים שלי והם חופרים לי שכן וזה אבל ההורים שלו עושים בשבילי מלא האמת
אני אומרת להורים שלי והם חופרים לי שכן וזה אבל ההורים שלו עושים בשבילי מלא האמת
אנונימית
שואל השאלה:
ההורים שלי רוצים שאתן
ההורים שלי רוצים שאתן
אנונימית
זה טיפה מוזר
עדיף אולי יין או משהו דומה
עדיף אולי יין או משהו דומה
זה ממש לא מביך. זה משהו שיראה להם שאת מודה להם ותכתבי להם מין מכתב כזה שאת מודה להם על כל מה שהם עשו
לי זה נשמע מתוק, מביך אולי קצת אבל זה נשמע יפה לדעתי
אולי נגיד תמונה שלהם ושלך והחבר שלך? זה נשמע יותר טוב אם את רוצה את זה פחות מביך כזה. למרות שזה יפה גם בלי קשר.
אולי נגיד תמונה שלהם ושלך והחבר שלך? זה נשמע יותר טוב אם את רוצה את זה פחות מביך כזה. למרות שזה יפה גם בלי קשר.
באותו הנושא: