4 תשובות
להתחטב ולא לאכול שטויות
אנונימית
זה בסדר ,את לא חייבת להיות קרש בבטן ,תקבלי את עצמך גם עם הבטנה הקטנה הזו ,זה לא אומר כלום:)
שואל השאלה:
אני לא אוכלת שטיות בכלל אני אוכלת ממש בריא
אנונימית
אז תעשי ספורט
אנונימית