8 תשובות
לזוז צעד אחד אחורה, או להגיד בעדינות לא תודה או שאת לא מעוניינת.
שואל השאלה:
אם אני אגיד , "אל תיגעי בי" אני אצא מגעילה?
אנונימית
כן קצת.
תדפקי להם מחבט בראש ככה גם הם לא יזכרו שעשית את זה xd
אל תגידי 'אל תגעי בי'
תתרחקי כזה או שתתני חיבוק קטן ותסיימי אותו מהר. ואחר כך תגידי לכל אחת בפרטיות שלא כל כך נוח לך להתחבק
לא להגיד, זה חסר טקט ומעליב
פשוט תתרחקי מהן לאט לאט או שתנסי להתחמק
פשוט אל תיהי באזור שלהן או שתראי אותן ותעברי אותן בלי להגיד שלום וכאלה ואז גם הן לא יגידו.
או כל פעם שהן באות תתעסקי במשהו אחר זה יראה שהן לא מעניינות אותך כל כך.
שואל השאלה:
אבל הן איתי בכיתה
אנונימית
באותו הנושא: