10 תשובות
כן ולא.
תלוי מתי ואיפה
לפעמים כן, לפעמים לא.
כן ולא, תלוי עד איזה רמה.
עדיף להיות סאחי
כן ולא
לא
אבל לזרום יותר מידי זה גם לא טוב
אבל לזרום יותר מידי זה גם לא טוב
כן, עוד כמה שנים הם יהיו מכורים וסיגריות וכל החרא הזה
להיות משעמם אף פעם לא טוב.
באותו הנושא: