10 תשובות
לא . מגיע להם גם מקום לגור בו כמונו.
רק שפשוט יעזבו אותנו בשקט
דרמה קווין המחשבה שלך קצת ילדותית ומראה שאין לך שום ידע בנושא
בעד להחזיר שליטה ישראלית לרצועה

ככה ארגוני טרור לא יהיו שם וטורקיה לא תוכל לבסס את שלטונה במזרח התיכון,
אם נצליח לקבל שליטה על הרצועה (מי שרוצה פירוט איך שיפנה בפרטי)
נוכל לסיים את הטרור ברצועה ולא ניתן לטורקיה לקבל שליטה ימית באיזור.
אם ישראל תפסיק את המצור על הרצועה טורקיה תוכל לקבל את כל הגז הנמצא בחופי ישראל, מה שאנחנו חייבים למנוע.
הייתי רוצה לקחת את השטח אבל הבעיה שאם נעשה דבר כזה זה יצור אלהום , באלגן , מלחמות , וסכסוכים אז אם לא היה כרוך בזה מה שציינתי הייתי בעד מסכימה עם זו מעלי
שואל השאלה:
תודה רבה על התשובות כולם
^יש אפשרות לגרום לרצועה להיות בשליטה ישראלית בלי מלחמה אפילו
אבל הממשלה לא עושה עם זה כלום
אני בעד , אבל לא עכשיו . רק אם החמאס מאוד יגזים או שתיהיה פה מלחמה אז נכבוש את עזה כבדרך אגב.
אני מאמין שהשלטון הישראלי יוכל לשפר את רמת החיים שם וגם להפיל את החמאס.
כמובן שיהיו ביניהם מתנגדים לכיבוש ובהם צריך לפעול ביד קשה.
בעד. אם כל הכבוד זו הארץ שלנו, אנחנו מספקים להם אוכל, מים, חשמל ומה שהם מחזירים זה טילים והפגזות?
צריך לכבוש!
לא.
אנחנו לא כובשים.
לא,מה יעזור לנו לכבוש את עזה