2 תשובות
אני גם חושב שלא צריך לתת לילדים קטנים כוח של הנהלה או לילדים בוגרים. רק למי שעובד בזה. כבל זו דעתי, יש פה מס נאמנים שעושים עבודה מקסימה.
לפעמים הנערים בני ה14 וה15 הם באמת יותר גדולים וחכמים מכל אחד אחר, אז לא צריך לזלזל בהם רק בגלל מספר שנות חייהם