7 תשובות
פעם פחדתי מזה עכשיו אני יותר מקבל את זה
אני לי בעיה עם המוות, ומה שצריך לקרות יקרה.
לא מפחיד אותי המוות מפחיד אותי שאני לא יודעת מה קורה אחריו
זה ממש מפחיד אותי
אני חושבת שהמוות זה לא דבר רע, לכי תדעי מה מחכה לנו שם.
אנשים הוציאו למוות שם רע מתוך פחד מהלא מוכר ומהלא ידוע. בכללי כל פעם שמזכירים סכנת חיים או מוות מציגים את זה בכזו ראוותנות כי זה קשה לאנשים שעדיין חיים וזה מתוך אנוכיות שהם רוצים את האדם בחיים שלהם ושלא ימשיך לאן שהוא אמור להיות. מה שצריך לקרות יקרה והכל טוב את לא צריכה לפחד. כשאת תמותי את תמותי וזהו לאף אחד אין תשובה אבל זה יבוא במוקדם או במאוחר ואין מה לפחד מזה או להתחמק מזה כי זה יבוא.
זהו אין לך ממה לפחד כי זה בסך הכל עוד התחלה חדשה שכנראה תהיה לך, או טובה או לא. אבל זה כבר אף אחד לא ידע לפחות לא מישהו מפה.
אנשים הוציאו למוות שם רע מתוך פחד מהלא מוכר ומהלא ידוע. בכללי כל פעם שמזכירים סכנת חיים או מוות מציגים את זה בכזו ראוותנות כי זה קשה לאנשים שעדיין חיים וזה מתוך אנוכיות שהם רוצים את האדם בחיים שלהם ושלא ימשיך לאן שהוא אמור להיות. מה שצריך לקרות יקרה והכל טוב את לא צריכה לפחד. כשאת תמותי את תמותי וזהו לאף אחד אין תשובה אבל זה יבוא במוקדם או במאוחר ואין מה לפחד מזה או להתחמק מזה כי זה יבוא.
זהו אין לך ממה לפחד כי זה בסך הכל עוד התחלה חדשה שכנראה תהיה לך, או טובה או לא. אבל זה כבר אף אחד לא ידע לפחות לא מישהו מפה.
הגוף מתרקב.
מפחיד? לא
מפחיד? לא
מה שצריך לקרות יקרה
באותו הנושא: