15 תשובות
ללכת לפסיכולוג
אנונימית
שואל השאלה:
ביקשתי מאמא שלי והיא אמרה שאני עושה בכוונה ושאין לה כסף לפסיכולוג
יש שיטות בלי פסיכולוג?
אנונימי
להפסיק עםסה
לטפל בזה כי זה לא בסדר.. חייב לעשות משהו בעניין
וכשאתה מתעטש או מפהק? דבר כזה לא קורה בחיים? חחח
שואל השאלה:
אני חותך במקרים נדירים שזה יוצא לי מכל החורים
יש לי לחץ נפשי ענק כשזה קורה אני חייב לבכות לצעוק להשתגע
אנונימי
לך תדבר עם יועצת או משהו כנראה יש לך בעיית עצבים..
גם אני שונאת שאוכלים או אפילו נושמים לידי זה מעצבן אבל אני לא חותכת..
שואל השאלה:
לי אין בעיה לפהק, אני לפעמים מפהק כי זה מרגיע אותי מהלחץ שאנשים אחרים עושים לי
אנונימי
גם אני כמוך, אין ברירה אלא להתמודד, תשמע באוזניות קולות כאלה ותמתח את הסף שלך, תנשום נשימות עמוקות, מדיטציה ממש עוזר.
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית
גם את עושה בחזרה מה שעושים לך? (נגיד מישהו פיהק אז את מפהקת בחזרה)
ואני עושה מדיטציה בערך
אנונימי
כן, זה ממש עוזר ואם ילעסו לידי אני אלעס בכוונה ואראה להם איך זה מרגיש
אנונימית
אנשים אתם לא רואים שזה ספאם?!
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא ספאם..
אנונימי
וואו מה
פסיכולג
או פשוט להיות חזק ולעמוד בזה. באמת שאין דרך אחרת. אנשים לא יכולים להפסיק לעשות את הרעשים האלה