2 תשובות
בעיקרון יש כמות תקינה ומשווים את הבדיקה אחת לנתונים האלה
תוקעים בך מחט אחת, ומשם שואבים לכמות המבחנות שצריך אז טכנית זאת רק בדיקה אחת אבל את הדם שמוציאים מחלקים למספר מבחנות שונות. יש ערכיי נורמה שרואים גם בדף תוצאות ואת יכולה להסתכל גם באינטרנט