6 תשובות
לא
לא.
שואל השאלה:
אז איך אתם מציירים פרספקטיבה?
אנונימית
עדיף להשתמש בסרגל
כן, זה יצא עקום (כבל יש מצבים שזה עקום זה טוב אבל לרוב לא...)