התחברות הרשמה

מישהי בכיתה ט ומישהו בכיתה יא זה בסדר?

5 במרץ 2019, 19:19
מערכת יחסים    
5 תשובות
זה בסדר לדעתי
Q
Q_e
זה סבבה
י
יומניהערפד
מכירה כאלה.
אנונימית
לדעתי זה ממש סבבה
אנונימית
גבולי
Skylight
באותו הנושא:
מישהי בכיתה ז' ומישהו בכיתה י' זה בסדר כזוג ?
מה הסיכויים שמישהי בכיתה יב ישים על מישהי בכיתה י?
מישהי בכיתה ח' ומישהו בכיתה י' יכולים להיות ביחד?
מישהו בכיתה י'ב ומישהי בכיתה י' זה בסדר?
ילדה בת 15 כיתה ט ומישהו כיתה יב כמעט 18 נראה לכם בסדר לזוגיות?
מישהי בכיתה י ומישהו בכיתה יב הולך?
מישהי בכיתה ח עם מישהו בכיתה ט בסדר לדעתכם או לא? תסבירו
מישהי בכיתה י ומישהו בכיתה יב זה הפרש סבבה לדעתכם?
זה נראה בסדר שמישהי בת 13 (כיתה ח) תצא עם מישהו בן 15 (כיתה ט)?
לדעתכם מישהי בכיתה ט' ומישהו בכיתה י"ב זה לא מתאים?
מישהי בכיתה ח עם מישהו בכיתה י.. בסדר או לא לדעתכם? ולמה?